بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با 3 امتیاز دیدار با راه آهن،خیلی از مسائل ثابت شد!

استقلالی ها در حالی در بازی با راه آهن بانتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند که علاوه بر قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی،آمادگی بالای ملی پوشانش که بدجوری خود نمائی میکرد را به رخ کارشناسان دائم المعترض کشاندند! سید مهدی رحمتی با گرفتن پنالتی بهادر عبدی آنهم با یک دایب دو دستی بر خیلی از انتقادات مغرضانه اخیر رسانه ها در این چند روزه خط بطلان کشید.

علی حمودی که با بهبودی خسرو حیدری در جناح راست استقلال یک زوج رویائی را تشکیل داده بودند،آمادگی کامل خود را به سرمربی تیم ملی اعلام کردند.پژمان منتظری دوباره ثابت کرد که بازی ساز ترین و خوش فکرترین مدافع ایران است و بیهوده کروش ،بعداز چند سال نامهربانی و خوردن حق وی،به تیم ملی دعوتش نکرده و بخوبی مدافع با حیا و متعصب استقلال را به سید جلال حسینی و هادی عقیلی ترجیح داده است.جواد نکونام هم نسبت به بازی های گذشته اش عملکرد بهتری داشت و نشان داد،آرام آرام در حال پیدا کردن خودش در فوتبال ایران و ترکیب استقلال می باشد.



نظرات شما عزیزان:

عاشق فرهاد
ساعت15:40---26 شهريور 1391
مثل همیشه نکته سنج و بر اساس واقعیتهای موجود در فوتبال مطلب خودتو نوشتی.امیر پس چرا چند وقتیه که نوشته هایت را کمتر در روزنامه استقلال و یا سایت آبیته می بینم؟قهر کردی یا سرت شلوغ شده و گرفتاری های روزمره اجازه نوشتن بهت نمیده؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,برد,آمادگی ملی پوشان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com